Oma Ria - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ester Zwanikken - WaarBenJij.nu Oma Ria - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ester Zwanikken - WaarBenJij.nu

Oma Ria

Door: Ester

Blijf op de hoogte en volg Ester

09 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoera, oma Ria is er!
Al bijna een week geleden is Ria aangekomen op Curacao. Heerlijk om elkaar weer te zien en fantastisch om Dagmar te showen. Ook Olivier en Pieter hadden erg naar oma en de cadeautjes uit gekeken. We werden niet teleurgesteld. Een hele koffer vol met pakjes kon worden uitgepakt. Het leek wel 5 december! Iedereen nog bedankt!

Hoewel we nog niet super mobiel zijn proberen we toch gezellige dingen te doen. Zo zijn we naar Hook's Hut (strand) geweest en hebben daar 's avonds gegeten. Dagmar sliep als een braaf meisje in de wandelwagen.

Verder hebben we Dagmar op Olivier's school laten zien, zijn we gaan lunchen bij de Gouverneur (aan de Handelskade)en hebben we koffie gedronken bij De Heren. Gistermiddag heerlijk op het strand bij Mamboo beach gezeten en daar kwam Ria bekenden tegen! (Die kent toch ook overal mensen!!!).

Verder zijn we ook nog veel thuis. Dagmar is nog erg klein en er moet nog veel gewassen en huishouden gedaan worden. En dan zijn er nog de controles in het ziekenhuis waar we halve dagen mee zoet zijn. Olivier heeft van de dokter nieuw gips gekregen. Het leek erop dat zijn botten toch niet zo mooi aan elkaar groeiden als dat het gezet was. Even vroeg de dokter zich af of hij het opnieuw moest breken (paniek!) maar godzijdank is dat niet nodig. Naar alle waarschijnlijkheid zal de lichte scheef groei met het groter groeien gecompenseerd worden...

De laatste dagen met Ria breken alweer aan. Ik weet zeker dat we haar gaan missen maar het is heerlijk dat ze nu weet hoe wij wonen en leven.

  • 09 Oktober 2007 - 06:15

    Wendy:

    Ha ha daar ben ik weer! Het lijkt wel alsof ik niets anders doe dan op deze site kijken! Leuk dat jullie zo vaak nieuwe foto's er op zetten. Het ziet er allemaal heel leuk uit! Mama zou de vakantie waarschijnlijk veels te kort vinden. Nu is bijna de andere oma aan de beurt en dan........

  • 09 Oktober 2007 - 09:11

    Marije:

    Lieve Ester en Joost,

    Wat een scheet van een meisje. Ik hoorde van mijn moeder al dat Dagmar was geboren. En wat wonen jullie gaaf zeg. Super. Geniet van alles daar!

    Liefs Marije

  • 09 Oktober 2007 - 17:14

    Marjolein Voskuilen:

    hoi ester en joost,
    ik hoor net van mam dat jullie een dochter hebben en nu kan ik hoor al bewonderen. Wat geweldig toch,internet !!
    En vooral wat geweldig voor jullie, super gefeliciteerd. Wat een prachtig dochter.Wat zullen jullie trots zijn en de mannen vast ook! Ook bijzonder om op zo'n geweldige plek van je prachtige gezin te mogen genieten...veel geluk voor jullie!!!

    Marjolein,ruud en isa

  • 09 Oktober 2007 - 20:10

    Joke En Leen:

    wat heerlijk ria, om dit wondertje vast te mogen houden. geniet maar volop van dit prachtige mensje. groetjes ook van leen en mij, joke

  • 09 Oktober 2007 - 20:53

    Machteld:

    Leuke foto's!
    wat gezelli om (o)ma bij jullie te hebben!!
    Maar wat een zielig verhaal van Oliviers armpje!!
    Wassen en huishouden, wat klinkt dat als een domper op een tropisch eiland. Zou maar snel op zoek gaan een fijne cleaner, want jullie moeten gewoon op het strand liggen! Zorg zeker dat week van 23 febr. huis lekker schoon is, zodat we die week kunnen chillen!!!
    XXM

  • 10 Oktober 2007 - 11:04

    Ineke Biemans:

    Wat lekker ontspannen ziet dat er uit. Het duurt niet lang meer of ook ik kan mijn nieuwe kleindochter vasthouden. Ik verheug me erop, maar ook om de jongens weer te zien.
    Heel veel liefs en Ria geniet van alles daar. Ineke.

  • 10 Oktober 2007 - 17:36

    Nicole:

    oooh alweer van die leuke foto's! echt leuk om te zien!
    Wat heerlijk dat Ria er is en dat jullie zo genieten met elkaar!
    Veel liefs!!

  • 12 Oktober 2007 - 21:17

    Marianne:

    wat fantastisch om drie generaties zo gelukkig op de foto te zien! Volgens mij is dit bezoek van (O)ma Ria veel te kort. Wel heel fijn dat ze haar nu ook zelf in de armen heeft kunnen houden.
    Sterkte met Olivier.
    Groetjes,
    Marianne Brederode

  • 14 Oktober 2007 - 10:12

    Gijs:

    voor olivier en pieter ... de groeten van gijs ik wil wel een keertje in jullie zwembad komen duiken... kan dat???

  • 14 Oktober 2007 - 10:46

    Annemarijntje:

    voor olivier pieter dagmar joost ester en de oma ....
    lieve dagmar, wat heb je een mooie jurk aan, ik wil je ook wel een keertje komen aankleden ;-))
    ik heb vandaag geskied in Huizen op de grote baan en ik typ even mijn eigen naam annemarijn

  • 15 Oktober 2007 - 10:26

    Philip:

    Da's toevallig, ik heb vandaag ook geskied in Huizen! Moest met stokken, best moeilijk op de lift!!
    Wij hebben herfstvakantie en gaan morgen naar het strand. Wij moeten dan dikke jassen aan! Wil ook alleen met zwembroek naar het strand.
    Vrijdag gaan we naar de dierentuin, maar da's veel minder leuk zonder jullie! Weten jullie nog vorig jaar in Burgers'Zoo?
    groetjes van Philip

  • 18 Oktober 2007 - 07:08

    Dorien:

    Hoi Ester en Joost,
    Erg leuk ok jullie pagina te zien en de kleine meid. Fijn dat Ria er nu is. Geniet maar volop samen.
    LIefs Dorien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2009

Nog een paar maanden....

09 Maart 2009

Gewoon wat foto's gemaakt met de telefoon

27 December 2008

Kerst 2008

07 December 2008

Sinterklaas 2008

19 November 2008

Bezoek!
Ester

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 30399

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: